Bilder i radannonserna

Kratus

Trådstartare
Om man vill titta närmare på en bild i en annons så kan man ju klicka på den för att få upp den i större format, MEN varför öppnas det inte i ett nytt fönster? Nu måste man gå tillbaka till föregående sida för att komma tillbaka till annonsen igen, känns lite kluddigt på nått sätt.
Jag missar nästan varje gång att det inte är ett nytt fönster och stänger ner hela webläsaren. :angel:

Sv: Bilder i radannonserna

Så gör jag med. :p

Men nångång när det var uppe förut verkade fler tycka att det är bäst som det är nu, för att slippa fler fönster o ta bort popup-blockerare osv.

Så gör jag med. :p

Men nångång när det var uppe förut verkade fler tycka att det är bäst som det är nu, för att slippa fler fönster o ta bort popup-blockerare osv.

Skönt att inte vara ensam om det. :D

Aha, ok jo det kan ju vara lite jobbigt om man har popup-blockerare. Själv tillåter jag popups på buke, ifall man får ett PM. ;)

Använd rullknappen och ändra inställningar att länkar ska öppnas i flikar.

Men alla andra länkar öppnas ju i flikar, men inte bilderna i annonserna. Å andra sidan så är flikar också jobbigt för då kan man råka stänga ner då också, fast risken är ju mindre då man får frågan om man vill stänga ner alla flikar. :D

Men det gör inte så mycket, sååå mycket tittar jag inte på annonserna. ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 954
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 091
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 927
Senast: Nahar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 063
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama