Nu har jag äntligen fått träffa (och fotografera) mormor och morfars nya lilla kamrat. Säg hej till britten Moltas!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nej, jag är inte aaaalls kattungesjuk nu!
Den ser ju ut som en av de där vilda kattraserna från öknen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag äntligen fått träffa (och fotografera) mormor och morfars nya lilla kamrat. Säg hej till britten Moltas!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Men eller hur!? Färgen är BSH ny25, svartgoldentickad.
Den ser ju ut som en av de där vilda kattraserna från öknenherregud vad söt! Jag undrar vad den där färgen heter?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ååååh jag smälter! Vet du vart hon kommer ifrån?
Gud vad häftigt, nu blir jag också nyfiken på varifrån han kommerMen eller hur!? Färgen är BSH ny25, svartgoldentickad.
Ååååh jag smälter! Vet du vart hon kommer ifrån?
Ni har PM.Gud vad häftigt, nu blir jag också nyfiken på varifrån han kommer![]()
Precis som du säger är Moltas en liten pojke.Är det en Moltas utgår jag ifrån att det är en "han"![]()
Hysteriskt söt oavsettmen tar jag hem en kattunge mördar Missia mig
![]()
Precis som du säger är Moltas en liten pojke.
Visst blir man bra sugen på att ta hem en liten bebis, dock? Det var nästan så att jag tog med Moltas hem igår.![]()
Är det en Moltas utgår jag ifrån att det är en "han"![]()
Hysteriskt söt oavsettmen tar jag hem en kattunge mördar Missia mig
![]()
Precis som du säger är Moltas en liten pojke.
Visst blir man bra sugen på att ta hem en liten bebis, dock? Det var nästan så att jag tog med Moltas hem igår.![]()
Högst förståeligt dock! Han ser ju ut som ett litet monster som säkert gärna tar ihjäl flera möss varje sommar och ... och alldeles alldeles underbarPrecis som du säger är Moltas en liten pojke.
Vad fluffig han har blivitTog fram studion igår, ljussättningen lämnar mycket att önska men vet inte riktigt hur jag ska få det bättre, det är lite trångt
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad fluffig han har blivit![]()