Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag äntligen fått träffa (och fotografera) mormor och morfars nya lilla kamrat. Säg hej till britten Moltas!

DSC_0414_zpsuerqvitb.jpg

DSC_0419_zpsjqgdsusg.jpg

DSC_0436_zpsmio5hr2h.jpg

DSC_0477_zpsy1oitrmy.jpg

DSC_0514_zpslclw2qcn.jpg

DSC_0640_zpsezidsisu.jpg

DSC_0643_zpsihjww97x.jpg

Nej, jag är inte aaaalls kattungesjuk nu!
:eek::eek::love::love::love::love:
Den ser ju ut som en av de där vilda kattraserna från öknen :D herregud vad söt! Jag undrar vad den där färgen heter?

Precis som du säger är Moltas en liten pojke. :)

Visst blir man bra sugen på att ta hem en liten bebis, dock? Det var nästan så att jag tog med Moltas hem igår. :p
Högst förståeligt dock! Han ser ju ut som ett litet monster som säkert gärna tar ihjäl flera möss varje sommar och ... och alldeles alldeles underbar :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
276
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
679
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
421
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30