Status
Stängd för vidare inlägg.
När man har tagit in en utestol (just den där härliga med den härliga dynan) så får man faktiskt räkna med att den blir upptagen så fort man vänder bort blicken :cautious::p
20160704-013817.jpg

Hon kommer nog att ligga i den hela natten, hon brukar hänga med in i badrummet annars men nu rörde hon sig inte ett enda tum :D

Kollade på min instagram och fann två bilder som jag tyckte var gulligt att jämföra mellan :love:
1389596_612566788806632_1907759477_n.jpg

För cirka 2,5 år sedan och ...
13414423_1577404965886141_934067537_n.jpg

.. för fyra veckor sedan!

Hela kroppen syns inte men bara i ansiktet syns det ändå :love: definitivt mera färger på pannan och lite mera på kroppen också. Men hon har kvar nosfläcken :D
Dessutom så fyllde hon bara för fyra dagar sedan hela TRE år gammal! :eek: Känns som att tiden gick så snabbt men samtidigt som att hon har varit hos oss så länge :love:

Här syns mera av skillnaden av färgen på kroppen också:
dsc-0160.JPG

12725015_977296215673656_2091317627_n.jpg

Definitivt mera märkbart, förut så var det nog mest bara jag som kisade med ögonen och tänkte kaaaanske en annan färg där :D men nu ser man att hon har annan färg än vitt på ryggen iallafall :up:
Fast att de flesta som inte är så medvetna om kattens färgen skulle kalla henne vit tänker jag inte på ... :angel::p
Och svansen! :love: Jag älskar hennes svans :D

Visserligen en film och ingen bild, men det är en Kaka i koppel :D
Aww! Hon går verkligen på! :love: Ibland önskar jag att jag hade en katt som jag kunde gå ut på promenader med - men å andra sidan så är det bekvämt att katten inte vill gå för långt bort.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
282
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
681
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka