Bildbomb på nakenkatterna!

Sv: Bildbomb på nakenkatterna!

Ja, det är underbara katter! Väldigt personliga och trevliga! :)
Synd bara att rasen är så dyr i inköp

Jag tycker de är ganska hundlika, inte riktigt min typ men ganska charmiga. :p

Deras nosar är liksom breda och långa samt lite hundfärgade - svarta sådär. :p

haha, har aldrig tänkt på det. de brukar snarare påminna om E.T, speciellt när man tar deras öron rätt ut åt sidan :rofl:

haha, sant! :rofl:
dock saknar man ibland att klappa på en liten hårig katt. Tur att Quattro har så luden svans och tassar :p

Underbara!
Förut gillade jag inte rasen ett dugg, men nu tycker jag bara mer o mer om den!

förstår vad du menar. jag gillade inte alls rasen när syster skaffade katterna, tyckte att de var fula och hemska. Men nu så är jag nudist-frälst :love: :D

här kommer bilder på en av mina kenkisar. Älskar denna rasen. bättre katter finns inte! Fler som har nakenkisar??:love:
bettan_sv.htm

Jag DÖR vad söta!!! Gud jag vill ha en sån sen någon gång, en aprikos :)

Jag tycker de ser så frusna ut krakarna. Jag får bums lust att sticka en liten tröja !!!

Jag tycker de ser så frusna ut krakarna. Jag får bums lust att sticka en liten tröja !!!

de har faktiskt tröjor :angel: används dock bara frusna sommarkvällar när de är ute eller ska transporteras ngnstans. men du får jättegärna sticka någon om du vill, tuvok vill ha en skinnväst för att bättra på sin mc-look :rofl:

jag tycker faktisk det ser lite äckligt ut. är inte mkt för nakna djur. :o ser onaturligt ut, som nån rymdvarelse.
dom är ju söta på sitt sätt, alla djur har sin charm, men vackra förstår jag inte hur man kan tycka att dom är. :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka