Bild på en sadel

Druvan

Trådstartare
Vilken modell tror ni det är är på denna sadel? Reining? Pleasure? osv Är lite konfunderad....

sadel.jpg

Sv: Bild på en sadel

Den heter "Garland Butterfly Reiner".

En reiningsadel alltså.

Sv: Bild på en sadel

Äsh, det var ju meningen att ni inte skulle få veta namnet och bli påverkade :angel:. Den heter nämligen Reiner men i katalogen står det att det är en pleasuresadel :confused:. Är nämligen ute efter en pleasuresadel och denna är den enda jag hittar som går att få i 15 tums sits och 7.5 tums bomvidd *sucka*. Men det låter skumt att det skulle vara en pleasuresadel när den heter reiner. Eller tycker ni andra att den ser ut som en pleasure i utformningen?

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 476
Senast: Nepenthe
·
Western Tittar runt på lite western sadlar och kom förbi en bona allen sadel. Är det en kvalité sadeln? Har inte hört det märket förut.
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: Bubbles
·
Utrustning Letar ny sadel till min ena pålle som har tappat muskler efter fölning mm. Utprovaren sa för flera år sen att hon har en rak rygg...
Svar
0
· Visningar
296
Dressyr *knapp* Helt ot men vad har ni för dressyrgjordar och varför just en sån? Hästens Mattes-gjord (Crescent) har blivit för sliten och...
Svar
11
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka