Motorlampan lyser på Subarun igen, batteriet börjar bli slut, jag tror bromsarna är paj igen. Verkstaden skrattar när jag kommer dit med den nu för tiden, speciellt eftersom att den inte har något direkt värde längre. Jag ska se vad det kan kosta att ordna motorgrejen men jag är lite inne på att bara skänka bort den till någon som vill skruva själv. Mycket av kostnaderna är ju för jobbet. Problemet är att jag behöver en ny såååå...
Jag behöver en dragbil, jag måste få dra minst 1400 på b-kort, kommer av olika anledningar inte ta nåt annat i närtid. Jag har egentligen önskat en passat men för att det ska matcha med vikterna behöver det vara en sedan och då kommer nästa problem in. Jag har en schäfer, make och 2 barn jag behöver kunna transportera samtidigt. Det är inte planerat i ekonomin så att säga heller. De pengar vi har är planerat att stoppa in i typ badrum men det verkar ju skita sig -.-
Är lite nyfiken på Toyota Avensis. Någon som provat att dra med en sån?
Jag behöver en dragbil, jag måste få dra minst 1400 på b-kort, kommer av olika anledningar inte ta nåt annat i närtid. Jag har egentligen önskat en passat men för att det ska matcha med vikterna behöver det vara en sedan och då kommer nästa problem in. Jag har en schäfer, make och 2 barn jag behöver kunna transportera samtidigt. Det är inte planerat i ekonomin så att säga heller. De pengar vi har är planerat att stoppa in i typ badrum men det verkar ju skita sig -.-
Är lite nyfiken på Toyota Avensis. Någon som provat att dra med en sån?