domino
Trådstartare
Idag var sadelmakaren ut och kollade Brisses sadel behövde justeras lite så det fixade hon på en gång! Passade på att låna hem 2 westernsadlar från lokala ridsportsbutiken när jag ändå hade henne ut. En Randols (som bara är skräp tydligen typ som Börjes ElPaso) och en BigHorn syntet. Den sistnämnda passade Brisses rygg perfekt och var i rätt längd för honom. Otroligt lätt sadel och väldigt skön att sitta i. Så en sådan kommer det att bli vad det lider!
Men såklart vill jag ju köpa den så billigt som möjligt, arbetslös som jag är.. Så jag undrar om det är någon här som har denna sadel:
(jag ska ha i svart dock)
Fler bilder:
Snett framifrån
Snett bakifrån
* Var köpte du den?
* Vad gav du för den?
* Är du nöjd med den?
Där jag lånade den ifrån går den loss på 5900:- (de tar hem den från Globus) Jag tror att Eko hade den engång när jag var där, men är osäker på om det var den modellen och den kostade 3400:-
Mkt möjligt då jag hittat den på en amerikansk sida där den kostar 296 USD.
Och då kommer vi till min följdfråga
Vad kostar frakten om man skulle köpa den från USA? Har förstått att man kan skicka den som "present" och då blir det mkt billigare men då måste jag först hitta någon i USA som kan beställa den och sedan skicka den... Men funkar det? Vågar man? Är från denna sidan isf: http://www.horsesaddleshop.com
Tacksam för svar!
Men såklart vill jag ju köpa den så billigt som möjligt, arbetslös som jag är.. Så jag undrar om det är någon här som har denna sadel:
(jag ska ha i svart dock)
Fler bilder:
Snett framifrån
Snett bakifrån
* Var köpte du den?
* Vad gav du för den?
* Är du nöjd med den?
Där jag lånade den ifrån går den loss på 5900:- (de tar hem den från Globus) Jag tror att Eko hade den engång när jag var där, men är osäker på om det var den modellen och den kostade 3400:-
Mkt möjligt då jag hittat den på en amerikansk sida där den kostar 296 USD.
Och då kommer vi till min följdfråga
Vad kostar frakten om man skulle köpa den från USA? Har förstått att man kan skicka den som "present" och då blir det mkt billigare men då måste jag först hitta någon i USA som kan beställa den och sedan skicka den... Men funkar det? Vågar man? Är från denna sidan isf: http://www.horsesaddleshop.com
Tacksam för svar!