Biggan 5 veckor dödar råtta! *filmer*

Seabaz

Trådstartare
Vildkattan Biggan som var övergiven flyttade hem till min mamma 4,5 vecka gammal (uppskattningsvis av oss, er här på buke i den tråden jag hade då och sen även av veterinären vi besökte med kattan)...

Såhär reagerade hon första gången när jag skulle leka med henne med en sån där leksaksråtta med "riktig päls"...

Visst låter hon lite som Katladraken? :cool:

Sv: Biggan 5 veckor dödar råtta! *filmer*

Men jösses så söt!! :love: Min ena katt stryker runt datorn nu och undrar var fanken det där ljudet kommer från. :D

:rofl:

Kanske ska tillägga att såhär låter hon inte längre, första gången hon smakade på en bit skinka lät hon så också... Så jag antar att hon låter så första gångerna hon träffar på något nytt som hon känner är "vilt".. på nåt sätt? :D

Mina kattungar som ligger här i soffan fattade varningen i allafall.. Den ena satt och tittade spänt ett tag men bestämde sig för att det nog var bäst att backa en bit så att han inte skulle störa.:rofl: När filmen slutade kom han snabbt tillbaka för att undersöka den här dumburken...

De låter också konstigt när de får fatt på låssasråttan. Ett sorts morr lång ner från avgrunden av deras magar.. :D

Haha... Bakom de ulligt gulliga utsidan så döljer sig egentligen monster :devil:

:D

*putt upp* :angel:

Ingen mer som har någon liknande film? :bump:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Katthälsa Hej! Var bortrest 2,5 vecka och min cornish-rex-hona var bortlämnad till ett par som hon varit hos ett par gånger. Hon var där utan sin...
Svar
1
· Visningar
2 098
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama