Betesreducerare med remmar i XF finns det?

Sv: Betesreducerare med remmar i XF finns det?

Vad menar du med remmar?

Jag menar en sån med remmar runt om alltså ingen bottenplatta som på globusen för han fick skav på undersidan av mulen av den ska prova att klippa lite just där och se om det funkar sen men gör det inte det så tänkte jag prova en sån enkel om du vet vilken jag menar?

Ja, jag tror jag vet vilken du menar. Den fästes i grimman.
Min veterinär förkastar den, hon hade en fångpatient som gått med en sådan betesreducerare och lärt sig hur man skulle kunna äta alldeles obehindrat - det är inte svårt om hästen är det minsta begåvad.

Immer

Ja, jag tror jag vet vilken du menar. Den fästes i grimman.
Min veterinär förkastar den, hon hade en fångpatient som gått med en sådan betesreducerare och lärt sig hur man skulle kunna äta alldeles obehindrat - det är inte svårt om hästen är det minsta begåvad.

Immer

Har också hört att de kan lista ut det men det märker jag rätt fort om han gör vi har hagen precis utanför huset så man har bra uppsikt hela tiden och märker fort om han börjar lägga på sig+att han kommer vara utan halva dygnet då han kommer gå i nerbetad hage så han kommer inte ha den hela tiden kostar väl under hundringen också har jag för mig

Liknande trådar

Hästvård Min häst är så jäkla skavsårsbenägen och i synnerhet nu pälsbytartider. Lånade ut honom för någon dag sen och han kom då tillbaka med...
Svar
17
· Visningar
1 355
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 182
Senast: AraSlei
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
938
Senast: SiZo
·
Mat Hej Som rubriken lyder undrar jag om det finns någon app där man kan jämföra priser och kampanjer mellan olika matbutiker, för att...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka