Betala på plats eller i TDB

Nominous

Trådstartare
Hur vet man om man ska betala anmälan till tävling via TDB eller på plats på tävlingsdagen??

Jag hittar ingen info om det i proppen. Senast jag anmälde till denna klubb så betalades det ej i TDB. Utan på tävlingsdagen i sekretariatet.

Nu vill jag invänta med att anmäla till dagen innan anmälan går ut för att sista träningen innan tävlingen är då. Vill känna att vi är färdig då vi haft ett lättare uppehåll i sommar. Men om det ska betalas via TDB så må jag ju sätta in pengar nu så jag inte tabbar mig vid anmälan så sent. Och är det inte betalning via TDB så blir det drygt att ha dem innestående då detta blir sista starten tills i vår.

Hur vet jag om det skall betalas i TDB eller ej?? Är det nåt jag missar??

Sv: Betala på plats eller i TDB

Det löste sig självt.. Hade inte tid att vänta och chansa så jag anmälde och det visade sig att den här gången skulle det betalas i TDB. Så jag satte in pengar idag och sista ordinarie anm går ut den 23 kl 18. så jag hoppas verkligen pengarna hinner in nu då..

Men till nästa gång, hur vet man om det ska betalas i TDB eller inte?? Hittar verkligen ingen info om det. Eller är det en överraskning när man anmäler?

om det inte står i prop och du vet att dom brukar ha att man betalar där så kan man ju alltid skicka ett mejl eller ringa dit och fråga :p

Men drygt å ringa och fråga alla när man ska tävla.:p Det borde ju gå att utläsa nån stans om betalning ska ske i TDB eller på plats?? Hmm omständigt!

Jo, men jag skulle vilja se det innan jag anmäler för att slippa anmäla i onödan för att veta.

Du behöver inte anmäla för att se det, det räcker att du går in på aktuell tävling som att du skulle anmäla, listan över klasser.

Har ståt i varenda propp jag läst om anmälan ska betalas på plats ellet i TDB. Annars så ser man väl det när man ska anmäla. Står det 0 så ska det förmodligen betalas på plats, annars står ju summan som det kostar :)

Sen är det nog lugnt att pengarna hinner komma in, dom brukar ju inte dras förens ett par dagar efter att anmälan gått ut.

Du behöver inte anmäla för att se det, det räcker att du går in på aktuell tävling som att du skulle anmäla, listan över klasser.

Hmm ska kolla in det.

Har ståt i varenda propp jag läst om anmälan ska betalas på plats ellet i TDB. Annars så ser man väl det när man ska anmäla. Står det 0 så ska det förmodligen betalas på plats, annars står ju summan som det kostar :)

Sen är det nog lugnt att pengarna hinner komma in, dom brukar ju inte dras förens ett par dagar efter att anmälan gått ut.

Jo men då är det ju för sent för då har man ju redan anmält. Jag vill inte hålla på å anmäla bara för att veta när jag ska betala för att få veta. För jag har ju inte bestämt om jag ska starta ännu. Men nu fick jag ju göra så ändå så jag ska ha nån chans att pengarna ska komma in.

Förstår inte hur det kan ta 5 dagar för pengarna att komma in. På tex ATG tar det 10 min..

Kollar nu och det står ju priset längst till höger där man anmäler. På en annan står det bara 0 där. Så där är nog svaret! :D:bow:

Liknande trådar

Dressyr Lägger den här på dressyr eftersom det är en dressyrtävling det handlar om, och dressyrtävlingar är ju lite speciellt eftersom det är...
Svar
0
· Visningar
783
Tävling vad gör man när det saknas 10 kr från tdb kontot när pengarna dras för tävling, 2 dagar innan tävlingen så kollar man på tdb och...
Svar
5
· Visningar
3 248
Senast: Olympus
·
Tävling Har inte tävlat på över ett år, men nu är det dags för fölvisning och eventuell stamboksföring av stoet. I allafall så anmäls ju allt på...
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: kopparberg
·
Tävling Tänkte kolla om någon vet... Om man har en tävling med en klass med 55 anmälda i tdb och max 20 starter blir det ju lottning. Nån som...
Svar
8
· Visningar
1 620
Senast: Tindra03
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka