Betala för hästmassage?

D

Dulcidine

Vad betalar ni för massage till era hästar? Vad är rimligt?

Strax över 300kr inkl skatt och reseersättning av utbildad massör.

Fast numer får hon oftast nöja sig med sådana under utbildning :)

Olika. "bara" massage ca 250 kr av utbildad. Men jag brukar ta hit en utbildad som både ger massage, kliopraktig, akupungtur m.m. för 350 kr inkl skatt, resa m.m.

Jag betalar 300 (ingen reseersättning, eller är det inräknat). Tror 60 kr av det är momsen.
Och hon e utbildad enligt Axelssons nånting heter det väl?! Jätteduktig!
Jag skulle nog inte betala så mkt mer heller... Men jag tror hon e rätt billig om man jämför me andra o har samma utbildning.

Jag har fått betala 350-400kr inkl. reseersättning. Hon som har masserat min häst är utbildad massör och utbildar även blivande massörer. Hon har löst många problem för mig och min pålla.

Sv: Betala för hästmassage?

300:- betalar jag inkl reseers. m.m.
I typ större städer o så kan man ta mer betalt men det går inte här nere..
Min massör är med utbildad hos Axelssons.
Jätteduktig!!

400kr inkl moms och resa som är 5 mil enkel resa... Utbildad och jätteduktig! Dessutom visar hon hur man kan stödmassera själv etc.

F´låt o jag trängar mig på men hur ofta masserar Ni era hästar?
Du får skälla på mig trådskaparen om du vill.... :crazy:

Betalar 375 kr inkl. moms. En jätteduktig tjej som är utbildat och gått massa andra utbildningar. Kan även kolla sadlar, dock inte utbildat sadelutprovare.
Hon kommer ca 1gång i månaden. Själv masserar jag min häst varje gång på ryggen.

Jag har bara haft massör åt häst i gång, och om jag inte är helt ute och seglar i det blå så tror jag minsan det var Jamtland som var massören då...Många år sedan var det och det var under hennes utbildning, billig var hon och hemskt duktig...och smällkallt var det ;) ...*märkligt man träffar Bukefolk fast man inte ens vet om det förräns flera år senare*

Är inte 100 på att det är du, men skulle tro det. Det var i Sollefteå du var, i stallet stod enbart min häst och en Nordsvensk. Stallet bestod bara av 2 boxar, låg en liten bit bortanför hundskolan. Svårt att förklara. Mins du liiite ? ;)

Jag har inte massör utan equiterapeut.
Betalar 500:- + milersättning. Eller så åker jag dit med pålle.

*klonk* :D

Jepp, det kommer jag ihåg! För visst var det där som grannens tonårsungar inte visste att ni fanns? ;)

Jenny

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 597
Senast: Mia_R
·
Anläggning Hej har suttit ett bra tag och försökt hitta informationen om Arrende av mark. Min granne arranderar min mark, denne har satt upp...
Svar
11
· Visningar
1 443
Ekonomi & Juridik Ni som fått häst transporterad av hästtransportör Stockholm - Skåne för inte så längesedan; vad betalade ni?
Svar
0
· Visningar
383
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix