Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har erfarenheter av schockemöhles hingstar? Fått indikationer på att skicken inte riktigt fungerat så smidigt som utlovat....
Är det beställt? Isf får du gärna rapportera hur det fungerat
Har de fryst som back up? Tänker ifall beställningen inte dyker upp/tar för lång tid.
Någon som har erfarenheter av schockemöhles hingstar? Fått indikationer på att skicken inte riktigt fungerat så smidigt som utlovat....
Ja blir det så blir det HC. Var så himla nöjd med förra årets unge (förutom benproblemen då). Men vi får se. Här uppe vill vi, eller i alla fall inte jag ha föl förrän tidigast i mitten på maj så man säkert vet att all snö och lera är borta. Så jag har ett litet tag till på mig att fundera...@Kristall10 jag röstar för en ny Highcruiser unge
Mitt ena sto är redan seminerat - kanske lite tidigare än jag hade tänkt, men jag gnäller inte.
Så om gud vill och skorna håller föds en liten Gamelus R - Cardento i mars nästa år
Jag har fan aldrig haft ett väntat föl tidigare än början av maj innan
Det vet jag inte. Cardentostoet står på Blädde. Det är mitt andra sto som är på FlyingeInseminerar Flyinge med utomstående hingstar i år alltså?
Det vet jag inte. Cardentostoet står på Blädde. Det är mitt andra sto som är på Flyinge
Idag tog vi hem vår tvåårsvalack, till de vuxna stonas stora lycka, och därmed drog Mira igång och brunstade som tusan. Efter lite paniksökande på nätet tycks det som att de tappar hingsten på fredag, men skall dubbelkolla detta med seminagenten i morgon. Är det grönt blir det att hasta till station med sto och föl på torsdag. Snabba kast!