Beställa målning på canvas

Lycanthrope

Trådstartare
Jag kommer beställa fler målningar på canvas framöver, till kunder.
Men var gör de detta bäst? Och kanske inte allt för dyrt.

Jag målade en tavla (digitalt med ritplatta) i julas till min örntokiga pappa och beställde den på canvas på något billigt ställe med kort leveranstid.
Kom på med väldigt kort varsel att jag skulle slänga ihop en tavla så fick måla och beställa på en förmiddag :p Så då fick jag ta det ställe som hade kortast leveranstid och var så billigt som möjligt.

På bilden pappa skickade ser jag dock att den är ganska oskarp och mycket detaljer saknas. Det var massa blänk på vattnet och skogen var detaljerad, bara för att nämna lite jag saknar. Jag förstår ju att canvastyget i sig orsakar lite av det här men har sett andra som har blivit jättebra och skarpare i färgerna.

(min fula signatur är utsuddad :p)
123b.jpg

Sv: Beställa målning på canvas

Lite OT, men kan inte låta bli! Jag har sett många av de dina målningar som du lagt ut på buke genom åren, och de är såååå mycket tjusigare när du inte använder ritplatta...:o

Sv: Beställa målning på canvas

Du tänker nog på någon annan, för jag har inte lagt ut akryl/oljemålningar här :)

Örnen slängde jag som sagt ihop på en stund på en förmiddag så det är långtifrån det bästa jag har gjort ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka