Beställa julgran på nätet

Malibu_Stacy

Trådstartare
Funderar på att beställa en julgran via nätet i år, då jag inte kommer kunna släpa hem en gran med min nyopererade fot.
Prismässigt ligger det någon hundralapp över att köpa gran hos torgförsäljare/förening.

Fördelen är att den kommer hemlevererad, är ekologisk och det ingår avhämtning (bor i lägenhet).
Nackdelen är ju såklart att man inte får välja gran själv, men de flesta recensionerna är positiva.

Är det någon som beställt gran på nätet förut? Kanske till och med av smålandsgran som verkar vara den mest populära återförsäljaren?
🎄 🎄 🎄
 
Jag har beställt via Smålansgran :) De brukar vara lite struliga med leveransen ibland, så man får inte ta leveranstiden på blodigaste allvar. Men de är trevliga, kommer nästan när de ska och det är alltid jättefina granar! Jag har beställt två år och blivit jättenöjd, och en kompis till mig har beställt där ifrån två år och blivit jättenöjd.
 
Jag har beställt därifrån själv för första gången i år! Så kan inte recensera själv än, men do it! Det gick ju tom att få den upphämtad igen (men min åker ut till hästarna sen).
 
Jag har beställt därifrån själv för första gången i år! Så kan inte recensera själv än, men do it! Det gick ju tom att få den upphämtad igen (men min åker ut till hästarna sen).

Ja just det där med upphämtning lockade! Jag tycker alltid att det är jobbigt att behöva kånka en barrande gran in i hissen, porten och sen gå en bit till granuppsamlingen. Sen städa port och hiss efter det. Nä, slipper helst!

@Voeux låter väldigt bra! Får nog bli en sådan i år :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp