Magica
Trådstartare
Tja, kanske en helt onödig tråd men jag gillar benskydd, lindor och boots. Har inte hittat någon liknande tråd här så startar en. In med bilder på alla era benskydd, lindor och boots! Och gärna varför ni ha just dem och när ni har dem. Kan ju även ge varandra tips om märken mm.
Jag har följande benskydd; De vita Eskadronen, de vita från Horze och fluffskydden från Protector används i dressyren på banan. De 2 andra paren Eskadron används vid uteritter.
Lindorna; Alla lindor används med matchande schabrak i dressyr på banan
Bootsen; används både i dressyr och vid uteritt. De 2 vita paren och 2 svarta paren är Eskadron (bästa bootsen som finns enligt mig!). Det Ceris rosa paret är från Hööks. Används endast till matchande schabrak.
Jag har följande benskydd; De vita Eskadronen, de vita från Horze och fluffskydden från Protector används i dressyren på banan. De 2 andra paren Eskadron används vid uteritter.
Lindorna; Alla lindor används med matchande schabrak i dressyr på banan
Bootsen; används både i dressyr och vid uteritt. De 2 vita paren och 2 svarta paren är Eskadron (bästa bootsen som finns enligt mig!). Det Ceris rosa paret är från Hööks. Används endast till matchande schabrak.