Beige/brun kavaj i dressyr?

Dressyr_flicka

Trådstartare
Kan man ha det? rent estetiskt?

Har hittat en i lokala ridsportbutiken, en equipage för ca 550kr, inte ljusbeige utan ganska mörk beige.

Sv: Beige/brun kavaj i dressyr?

Kan man ha det? rent estetiskt?

Har hittat en i lokala ridsportbutiken, en equipage för ca 550kr, inte ljusbeige utan ganska mörk beige.

Absolut, jättesnyggt! Själv har jag bl a en ljust nougatfärgad kavaj (Pikeur med lite mörkare krage) som jag har tävlat mycket dressyr i. Det blir extra snyggt om man matchar med hjälm i samma färg och cremefärgad skjorta & byxor. :)

verkligen extremt snyggt skulle de va!!!! :) speciellt på en fux med brunt läder, ryttaren med brun hjälm o bruna stövlar!!!! *drömmer*

Jag har en 'beige'! Inte för ljus inte för mörk.
Vet inte vad färgen heter faktiskt.. Jag är verkligen supernöjd!

Det är en annorlunda, men mjuk färg, utan att sticka ut för mycket tycker jag. Gillar den jättemycket!
det är en pikeur och sitter som gjutet. Otroligt bra passform och kvalitet, (tycker jag som inte haft nåt annat än budget innan );)
liten bild,iverkligen inte den bästa men kavajen syns ju! (har suddat ut mitt ansikte för ful min...;))
http://img.photobucket.com/albums/v221/Oliver7/litenbild.jpg

Jag har svart hjälm/stövlar och svart utrustning på hästen till det.Har hittat ett schabrak som färgmässigt är hyfsat till i typ samma nyans.

Senast ändrad:

Har tittat på Equipage's hemsida och den finns i mörkbrunt:d då kan man köpa matchande hjälm också:)

Haha, kolla hästens tunga!:D

Jag tycker det kan vara snyggt, men allra snyggast är det såklart om man har mörkbruna stövlar och brun hjälm till. och såklart brunt läder. :d

Nu har jag inte riktigt ekonomin till det då:angel:
tveksamt om jag har råd till kavaj + hjälm ens:D

hehe, men finns en hjälm i brunt som heter somerset, den kostar typ 300-400 bara!

jaså? ja jag har ingen sån, såg bara att den fanns i brunt. ska man bara tävla med den så spelar det kanske inte så stor roll. sen beror det ju på hur ens huvud ser ut också...

Liknande trådar

Dressyr Hej! Det börjar närma sig min fösta klass i LB:1 i dressyr men även min första tävling utan med min medryttarhäst. Och nervositeten...
Svar
6
· Visningar
2 850
Senast: Amanda_F
·
Träning Hej! Jag köpte i mars -18, min första häst. En riktig rallyräka som jag främst tänkt tävla hoppning men även dressyr med. Han står nu på...
2
Svar
22
· Visningar
3 616
Senast: mackan
·
Ridning Har sett att flera andra årtal har egna trådar. Så varför inte skapa en tråd för våra 02or då?! För jag kan väl knappast vara den enda...
Svar
5
· Visningar
1 371
Senast: fio
·
Utrustning Letar ny kavaj. Tävlar främst i dressyr. Är 178 cm lång med långa armar men är ganska smal. Vill ha en brun eller svart kavaj som...
Svar
0
· Visningar
666
Senast: saffran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Stora shoppingtråden III