Behöverhjälpfort!

M

Moej

Skrivaren är knäpp, det tog slut papper så jag satt i nytt, slog av den och slog på igen. Den skrev ut ALLA papper men bara med en massa fyrkanter och sådant! Den bara fortsätter hur jag än gör!

Vad ska jag göra?

Sv: Behöverhjälpfort!

Stäng av skrivaren tills du vet vad du ska göra. eller ta ut papprena

Jo jag gör det, och så fort jag slår på den igen så gör den samma sak :mad:

Jamen det är ju därför den ska vara avstängd tills du vet vad du ska göra :p

Vad är det för skrivare?
Kolla inställningarna för vilken storlek på papper du använder. Står den lite fel kan man få sådan problem.

En sak man kan göra är att gå in på kontrollpanelen|Skrivare och fax. Högerklicka och ta bort skrivaren. Installera sen om dendå brukar det lösa sig, om inte kan det vara nåt knas med själva skrivaren.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
532
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 840
Senast: Twihard
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
680
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 943
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka