Matilda_Bella
Trådstartare
Hej! Jag letar nu efter ridstövlar och behöver hjälp! Det lutar mot ett par bruna men har inte riktigt bestämt mig än. Jag ska både ha de till träning och tävling. Då jag tävlar väldigt sällan så vill att de ska vara tåliga och funka att rida ut med, alltså inga supertunna och känsliga dyrgripar!
Rider väldigt varierat så önskar att de funkar till både dressyr och hoppning. Då jag har en tendens att "vrida vristen" eller inte hitta ett ordentligt stöd vill jag gärna att ridstövlarna ska ge någorlunda stöd och inte vara för mjuka. De får gärna inte kosta mer än 5000kr.
Jag ser mer att de är mer hoppstövlar än dressyrstövlar om jag var tvungen att välja
Tacksam för alla tips jag kan få!
Rider väldigt varierat så önskar att de funkar till både dressyr och hoppning. Då jag har en tendens att "vrida vristen" eller inte hitta ett ordentligt stöd vill jag gärna att ridstövlarna ska ge någorlunda stöd och inte vara för mjuka. De får gärna inte kosta mer än 5000kr.
Jag ser mer att de är mer hoppstövlar än dressyrstövlar om jag var tvungen att välja
Tacksam för alla tips jag kan få!