Behöver tips, hankatt som kissar i lägenheten!

E

El_taco

Katten ifråga är kastererad, men fortsätter att kissa och markera revir, detta börjar bli ganska jobbigt! Mycket taksam för alla tips!

Hej!

Lite frågor;

1, När kastrerades katten?
2, Hur gammal var han när han kastrerades?

Om er katt redan innan kastrering markerade inne så kan det dröja några veckor innan "hormonerna" lagt sig.....alltså ni vet att han är kastrerad men det vet inte han ännu....

Men det kan oxå vara något mer allvarligt :( Jag hade tagit kontakt med min vet.....man vet aldrig, katter är känsliga djur...

Lycka till!

Mvh C + Gänget

Liknande trådar

Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
433
Senast: Lejd
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
996
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
860
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
290
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka