Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det du undrar?Eftersom jag inte fått något svar från tillverkaren om mina frågor angående den begagnade Childeric dressyrsadel jag köpte i höstas testar jag Bukes kunskapsbank.
Det enda jag vet är att den är liten 18", mer som 17.5 ". Visa bifogad fil 46470
Vad är det du undrar?
Jag har bara koll på övre raden.Vad övriga siffror och bokstäver betyder, ålder mm
Jag har bara koll på övre raden.
Det är kåpstorlek 2, modellen är DI och sitsen är 18,5
Det är modellnamnet. Jag har dock aldrig ridit i en DI så har dålig koll.. Men någon annan vet säkert merTusen tack för hjälpen
Du vet inte vad DI betyder ?
Det är modellnamnet. Jag har dock aldrig ridit i en DI så har dålig koll.. Men någon annan vet säkert mer
DI togs ursprungligen fram som en islandshästmodell men blev populär fort även hos dressyrryttare.Aha, vad smart, det fattade jag inte
Det jag vet är att det är den enda dressyrsadel jag någonsin suttit i utan att få ont i kroppen och kan rida i hur länge som helst
DI togs ursprungligen fram som en islandshästmodell men blev populär fort även hos dressyrryttare.
håller med om att det är en otroligt skön sadel att rida i!
Jag blev nyfiken och googlade lite. På ett ställe står det att SG US innebär att sadeln är smalare i sätet. Vet dock inte om det stämmerMen vad bra
Då har jag fått veta vad allt utom SG US betyder