Bedömning A1:a laghoppning

BlackBeauty100

Trådstartare
Hej! Det kanske är jag som är dum men jag förstår inte riktigt vad bedömning A1:a laghoppning innebär. Har försökt läsa om det men blir inte klok på det...:confused:
Någon här någonstans som skulle vilja förklara?

Det innebär att klassen rids i lag, alla rider först grundomgången och vid lika antal fel mellan två eller flera lag rids omhoppningen på en högre höjd. (Går klassen i 1,20 rids omhoppningen oftast i 1,25-1,30 t. ex.)

Det innebär att klassen rids i lag, alla rider först grundomgången och vid lika antal fel mellan två eller flera lag rids omhoppningen på en högre höjd. (Går klassen i 1,20 rids omhoppningen oftast i 1,25-1,30 t. ex.)
Så det är inte som A:0 där man rider omhoppning direkt efter sin runda då eller? Man går ut emellan? Men om ingen har lika antal fel, blir det ingen omhoppning då?

Liknande trådar

Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 021
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 487
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 753
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 247
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar