Bedömning A1:a laghoppning

BlackBeauty100

Trådstartare
Hej! Det kanske är jag som är dum men jag förstår inte riktigt vad bedömning A1:a laghoppning innebär. Har försökt läsa om det men blir inte klok på det...:confused:
Någon här någonstans som skulle vilja förklara?

Det innebär att klassen rids i lag, alla rider först grundomgången och vid lika antal fel mellan två eller flera lag rids omhoppningen på en högre höjd. (Går klassen i 1,20 rids omhoppningen oftast i 1,25-1,30 t. ex.)

Det innebär att klassen rids i lag, alla rider först grundomgången och vid lika antal fel mellan två eller flera lag rids omhoppningen på en högre höjd. (Går klassen i 1,20 rids omhoppningen oftast i 1,25-1,30 t. ex.)
Så det är inte som A:0 där man rider omhoppning direkt efter sin runda då eller? Man går ut emellan? Men om ingen har lika antal fel, blir det ingen omhoppning då?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: soom
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 971
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka