Bed & Box tävlingsterminen 2013

Murray

Trådstartare
Har ett svagt minne av att vi haft en sådan här tråd tidigare men som alla vet är inte fälttävlan den billigaste sporten att hålla på med så varför inte hjälpa varandra och erbjuda boende/stall/vad man kan för långväga vänner när det är tävlingar i närheten?! :)

Jag har ca 20-30 min till både Enköping och Uppland-Västmanland och har många rum i huset. Dock är det sämre med boxar, hagar finns det för dom modiga ;)

Sv: Bed & Box tävlingsterminen 2013

I "mitt" stall finns massor av boxar lediga (ca 20 min transportväg från Botkyrka RS, södra stockholm)

Boende kan ordnas hemma hos mej men det blir tyvärr ingen "lyxsäng" utan soffa och / eller bäddmadrass på golvet =) i mitt vardagsrum...
( typ 2-4 personer)

Jag bor 33 km från stallet, tar ca 35 min m bil.

Det finns en fejjangrupp oxå (såklart) för detta.. jag lägger till dig :)

Kan du lägga till mig också fio?

Jag har så långt till alla tävlingsplatser att det inte är nån mening med att jag erbjuder boende eller box...

Jo det var jag som startade den...tror det var 2007 eller 8!:)

Jag kan erbjuda uppstallning för 1 eller 2 hästar om man ska tävla på Ljuslingsbacken. Sovplats går alltid att fixa också.

Jag har gott om boxar, sovplats blir dock soffa eller tältsäng :) Någorlunda nära halmstad och tågarp, bor på södra sidan hallandsåsen.

Fantastiskt, det går alltid att lita på buke- och ftmänniskor :)

Jag har ev 3 boxar lediga under sommaren mitt i Skåne och mindre än en 1, 5 timmar till nästan alla ft banor i Skåne. 20 min till Flyinge och öved t ex. Men blir ju att mina får vara på bete då :p, boende kan också ordnas :).
Lägg gärna med mig i gruppen också :)

Jag kan inte erbjuda box (för jag har hästen i Sonas stall men hon erbjuder ju boxar :D) men jag kan erbjuda en bäddsoffa om man behöver. Finns mellan Munka Ljungby och Östra Ljungby.

Alla skånska erbjudanden väger ju lite extra med tanke på hur många tävlingar som går neråt!:D

Jag rider förvisso inte fälttävlan, men tittar ibland och kan jag stötta någon som håller på är jag glad. ;)

Har ett stall med 6 boxplatser som står tomma på sommarhalvåret. Har rimligt åkavstånd till alla de östgötska banorna, men närmast till Mantorp och Boxholm då jag bor utanför Mjölby. Eventuellt går det att ordna med boende också.

Får jag vara med i fb-gruppen?

Jag kommer förmodligen inte åka långa sträckor denna säsong men kan erbjuda sovplats på soffa i Linköping!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Jag ska förmodligen inom några år ta över mina föräldrars ena gård, och funderar för fullt på vilken verksamhet man skulle kunna ha...
Svar
11
· Visningar
2 146
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama