gulakatten
Trådstartare
Tack för alla jättebra tips!!
Haha wow! Jag tänker att min bebis får testa min kompis babygym (kompisen ska ha i november, jag i mars) och gillar bebisen det så får jag väl också köpa ett. Men avvaktar helt klart med det!Och mina barn har älskat babygymmet Första barnet lekte med sitt i 3 år Sen gav vi bort det (sonen var högst motvillig ) till min bror.
Jag fick en bbhugme av min man och OMG vad underbart skön den är att sova med. Tänkte sälja den efter att vi är klara med den men alltså risken finns att jag kommer sova med den resten av livet .Nu har jag redan unnat mig en billigare variant av bbhugme och den är guld värd som stöd under graviditeten.
Vi har köpt 20 såna tvättlappar . Dregglisar och allt sånt kommer vi avvakta med.Dreglisar kan man vänta med till 3-4 mån. Innan dess tycker jag Ikeas tvättlappar var bäst att ha till hands för att torka kräkor och sånt
Jag med! Så mycket bra tips och tankar!Tycker denna tråden är jättebra
Nej men samtidigt kan ju vissa saker vara sköna att ha. Jag tänker att vi kommer ha fullt upp med bebisen när hon kommer och då vill jag slippa tänka på grejer liksom. Har säkert att göra med att vilja mentalt förbereda sig, snarare än för att det är nödvändigt .Spontant behöver man typ ingenting första tiden, babysitter, babygym och allt sånt började i alla fall inte vi använda förrän bebis var ett par veckor (kanske 1,5 månad?).