Bebis har inte sjunkit i v39, nån med erfarenhet?

Sv: Bebis har inte sjunkit i v39, nån med erfarenhet?

Skönt att höra att min bebis inte är den enda som bestämt sej för att inte sjunka, och att förlossningarna gått bra ändå :)
Självklart kommer jag att uppdatera, enligt sista mens har jag bf idag, jag hade planerat en alla-hjärtans-dag bebis, men tydligen får man inte bestämma sånt själv :confused:;)

Än är det ju inte för sent :D

Ut och hurta i snön, tvätta fönster, tokstäda osv. Enligt de gamla erfarenheterna, så "ska" ju dylikt kunna sätta lite fart på det hela.

Jag tvivlar jag, men vem vet?? ;)

Än är det ju inte för sent :D

Ut och hurta i snön, tvätta fönster, tokstäda osv. Enligt de gamla erfarenheterna, så "ska" ju dylikt kunna sätta lite fart på det hela.

Jag tvivlar jag, men vem vet?? ;)

Ooooh, jag har försökt, tro mej!!
Förra veckan var jag och puttade LillJessicahs volvo kombi fram och tillbaka på en parkering ett par timmar, jag går fortfarande på långpromenad varje dag och eftersom jag gick hem från jobbet redan 24/12 så städar jag och grejjar hela dagarna (är dålig på att sitta still)...
Så, GÅR de sätta igång bebisen av fysisk aktivitet borde jag fött för länge sen, på parkeringen hos Jessica typ :p
De enda som händer om jag stökar för mkt är att jag får extra ont i ryggen på kvällen. Bebis verkar ha en egen vilja, jag får vackert inse att den inte kommer förrän den vill :devil:

Nej, och? Att ha sex är ju knappast jämförbart med att föda barn. Det är då man får lust att fräsa tillbaks att hur står det till med kompetensen hos BM egentligen, om hon inte förstår skillnaden i storlek mellan en spermie och ett barn? Eller hur det står till med hennes samliv därhemma egentligen om hon tycker att det känns likadant att ha sex som att föda barn, dags att ta ett snack med maken eller kolla upp om allt står rätt till kanske?

Jag skulle ha blivit skogstokig på en så urkorkad bm.

:rofl::rofl: :rofl: Dagens flabb

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 042
Senast: Chlo
·
B
Övr. Barn Ja, ni som läste min övertidstråd och peppade mig- TACK :love:, dagen efter kom det igång helt av sig självt :banana:! Som sagt jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 633
Senast: Timsetim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar