Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
niccan skrev:Genom att älska dem, respektera dem o jobba med sig själv!
Put your heart in your hand...
ja!! helt riktigtniccan skrev:Genom att älska dem, respektera dem o jobba med sig själv!
Bra skrivet! Jag tror/anser att man som hästägare måste göra sig förtjänt av hästens respekt genom att jobba med den och genom att lyssna på den. Jag tror starkt på att en häst inte bråkar bara för att, utan för att den (oftast) har en anledning tex smärta.niccan skrev:Genom att älska dem, respektera dem o jobba med sig själv!
Enar skrev:Halleluja!! Vilket svar Man blir glad ända i själen!
Jag tänker som så:Tänk att leva ett helt liv i ett främmande land där du måste försöka finna dig i en totalt främmande kultur. Du har ingen möjlighet att lära dig språket och ingen bryr sig om -eller ids lägga ner tid på- att kommunisera med dig. -De bara KRÄVER att du ska prestera, under befallning...
Inte konstigt att många hästar protesterar! Vad kan de annars göra?
Hur ska de bli hörda??
Oops... Låter kanske lite fanatisk här, inser jag, men i någon mån kanske nån kan förstå min tankegång??:smirk:
Glasklart!!Enar skrev:Halleluja!! Vilket svar Man blir glad ända i själen!
Jag tänker som så:Tänk att leva ett helt liv i ett främmande land där du måste försöka finna dig i en totalt främmande kultur. Du har ingen möjlighet att lära dig språket och ingen bryr sig om -eller ids lägga ner tid på- att kommunisera med dig. -De bara KRÄVER att du ska prestera, under befallning...
Hur ska de bli hörda??
Oops... Låter kanske lite fanatisk här, inser jag, men i någon mån kanske nån kan förstå min tankegång??:smirk:
Enar skrev:Halleluja!! Vilket svar Man blir glad ända i själen!
Hur ska de bli hörda??