Bästa/starkaste hårsprayen?

Tokyo

Trådstartare
Jag har långt och mycket hår som jag nästan alltid tuperar och stylar i väldigt höga 60-tals frisyrer à la Brigitte Bardot, därför är jag ständigt i behov av riktigt bra hårspray. Det gör absolut inget om den gör håret klibbigt eller är ett helvete att tvätta ur, det viktigaste är att den faktiskt håller frisyren på plats! Någon som har tips?
 
Jag har långt och mycket hår som jag nästan alltid tuperar och stylar i väldigt höga 60-tals frisyrer à la Brigitte Bardot, därför är jag ständigt i behov av riktigt bra hårspray. Det gör absolut inget om den gör håret klibbigt eller är ett helvete att tvätta ur, det viktigaste är att den faktiskt håller frisyren på plats! Någon som har tips?
Jag tycker personligen att gamla hederliga
"PROFFS STYLING Original Super Strong Hairspray" gör jobbet oerhört bra för sitt pris. Billigt och sitter som berget.


 
Jag tycker personligen att gamla hederliga
"PROFFS STYLING Original Super Strong Hairspray" gör jobbet oerhört bra för sitt pris. Billigt och sitter som berget.
Exet va ju punkare och hade därför tuppkam, när den stod upp så va den nog runt 40 cm iaf. Det enda enligt honom som höll det va just denna sprayen :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Med en kortare frisyr så försvann möjligheten att dölja dåliga hårdagar i en hästsvans. Vägrar börja tvätta håret oftare och sneglar nu...
Svar
5
· Visningar
630
Senast: Linn-Nora
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 985
Kläder & Bli fin Orkar inte skriva 2 trådar. 1. Tips på en bra hårspray som inte stinker parfym men är bra nog att hålla ett midjelångt hår på plats...
Svar
19
· Visningar
1 654
Senast: Dimmoln
·
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 939
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp