Bästa/starkaste hårsprayen?

Tokyo

Trådstartare
Jag har långt och mycket hår som jag nästan alltid tuperar och stylar i väldigt höga 60-tals frisyrer à la Brigitte Bardot, därför är jag ständigt i behov av riktigt bra hårspray. Det gör absolut inget om den gör håret klibbigt eller är ett helvete att tvätta ur, det viktigaste är att den faktiskt håller frisyren på plats! Någon som har tips?

Jag har långt och mycket hår som jag nästan alltid tuperar och stylar i väldigt höga 60-tals frisyrer à la Brigitte Bardot, därför är jag ständigt i behov av riktigt bra hårspray. Det gör absolut inget om den gör håret klibbigt eller är ett helvete att tvätta ur, det viktigaste är att den faktiskt håller frisyren på plats! Någon som har tips?
Jag tycker personligen att gamla hederliga
"PROFFS STYLING Original Super Strong Hairspray" gör jobbet oerhört bra för sitt pris. Billigt och sitter som berget.

Jag tycker personligen att gamla hederliga
"PROFFS STYLING Original Super Strong Hairspray" gör jobbet oerhört bra för sitt pris. Billigt och sitter som berget.
Exet va ju punkare och hade därför tuppkam, när den stod upp så va den nog runt 40 cm iaf. Det enda enligt honom som höll det va just denna sprayen :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Min mor är alkoholist. Ev. far också men han förlorar inte sitt förstånd i samma grad som mor. Jag bor fortfarande hemma och har planer... 2
Svar
27
· Visningar
3 190
Senast: gråvarg
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare... 2
Svar
25
· Visningar
7 383
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
832
Övr. Hund INFÖR VALPKÖPET Häll ut pölar av kall äpplejuice på golvet och mattorna och gå sedan runt barfota med ljuset släckt Gå till...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Cezzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka