Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur lämnar man bort en katt på bästa sättet när man ska åka bort? För att lämna bort måste väl vara bättre än att lämna hemma ensam med tillsyn två gånger om dagen? Någon som har något tips?
Jo, min bror vill gärna hjälpa till, frågan är om det är bättre att hon bor hemma eller åker hem till dem. Om man nu ska göra något av det, vad är bästa sättet? Några tips för att göra det smidigt?
Jag skulle absolut inte lämna bort katterna om jag inte absolut var tvungen. De mår bäst av att vara hemma i sin hemmiljö med så lite förändring som möjligt. Mina katter lämnar jag med kattluckan öppen och sen åker syster dit varje dag och ger dem dagens dos av kel, mat och vatten.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.