Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Bästa sättet att lagra tomater över vintern - frysen?
Jag får gott om tomater i år. Hur brukar ni göra med tomater, fryser ni in dem till matlagning? Kokar ni dem i så fall innan? Lägger in dem i frysen hela eller i klyftor? Finns det nåt annat kul ni gör med dem, kan de läggas in på nåt sätt?
Sv: Bästa sättet att lagra tomater över vintern - frysen?
Jag skulle nog förvälla dom och köra dom i mixern och ha som passerade tomater under vintern.
Eller chutney, typ denna: http://www.bbcgoodfood.com/recipes/2644/autumn-tomato-chutney
Finns även chutney som ska göras på gröna tomater, eller inlagda! Mums! Ett bra sätt att ta hand om alla tomater som inte hunnit mogna!
Foder & Strö
Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Hundträning Jag har aldrig blandat ihop dom känslorna så har svårt att svara på just den biten men jag tänker att du kan ju fundera och landa lite i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.