Linda_A
Trådstartare
Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att jag tycker det är svårt att få till det bra. Så, vad har ni för favoritprodukter och hur använder ni dem, speciellt olja/fett. Nu tänker jag på sadlar och träns här, inte skor, för det har jag sett några bra trådar om som jag ska försöka ta åt mig.
Till sadel och träns använder jag just nu Stübbens tvål och läderfett. Tvålen gillar jag och den tycker jag är hyfsat lättanvänd, även om jag alltid får för mycket skum oavsett hur mycket jag kramar hur svampen. Men läderfettet gör mig galen. Ska man gnugga in det eller stryka in det? Jag får trycka som bara den för att få ut det över någon yta alls, det är väldigt trögt. Är det fel sorts trasa kanske?
Till sadel och träns använder jag just nu Stübbens tvål och läderfett. Tvålen gillar jag och den tycker jag är hyfsat lättanvänd, även om jag alltid får för mycket skum oavsett hur mycket jag kramar hur svampen. Men läderfettet gör mig galen. Ska man gnugga in det eller stryka in det? Jag får trycka som bara den för att få ut det över någon yta alls, det är väldigt trögt. Är det fel sorts trasa kanske?