Bästa låten till T1 & F1

Marlan

Trådstartare
När man rider A-klass får man välja sin låt man vill rida till. Jag är inte där ännu men förhoppningsvis iaf i T1 innan årets slut.:D

Nu till frågan, Vilken är den bästa låten/låtarna att rida till?

Kommer inte ihåg vilken låt det va som Isabelle Felsum och Viktor fra Diisa red till på SSM men bra va den! Någon som kommer ihåg?

Släng in era bästa förslag!:D

Sv: Bästa låten till T1 & F1

Jag skulle välja en låt som jag tycker mycket om och med bra rytm som passar :)

Jag gillar house musik så för mig blir det troligtvis något sånt i framtiden ;)

Sv: Bästa låten till T1 & F1

Mitt bästa förslag kan jag ju inte dela med mig av, den får vara min hemlighet tills jag en dag kan ställa upp i T1 ;) Den är iaf totalt otippad, och takten är så jäkla grym!

Men en låt jag tycker är glad och kul är "gummibjörn". Ett band som gör bra töltmusik är Bond, deras låt Victory brukar spelas under stora töltfinaler. Jag tror det finns flera gamla trådar, sök "töltmusik".

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 384
Hundavel & Ras En till som har hamnat i träsket med att välja ras... :angel: Har haft flatcoated retriever i 20 år och stormtrivs med rasen och har...
2
Svar
29
· Visningar
5 332
Senast: YorkWann
·
Hoppning Det var evigheter sedan jag var iväg på meeting, men nu börjar jag bli lite sugen. Det blir isåfall i sommar, lokalt/regionalt med...
Svar
3
· Visningar
2 461
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Hej, nu är det så att jag äntligen efter 10 års längtan ska få skaffa en egen häst. Jag är såklart jätteglad och extremt tacksam för att...
Svar
10
· Visningar
2 329
Senast: Beeboppe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka