Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Twihard Varmvattenberedare kartonger ovanpå vitrinskåpet med filt.Kartongen som kattbädden kom i…
Skämd åsido, men det är faktiskt sant.
Okej då vet jag. Tack för svar De flesta katter jag haft när jag växt upp har gillat våra djurbäddar men de var även ämnade för hundarna
Jag har många ytor de kan sova på så kan ju avvakta
Av precis det skälet har jag vänt på hela processen. Observera var katten lägger sig. Placera en vikt handduk e.dyl på den platsen. Varje vecka när katten anammat en ny favoritplats så lägger du ut en handduk på det stället.Tipps till er som söker den perfekta kattbädden:
Ta en valfri kartong, som gärna är lite mindre än vad som i människoögon ser bekvämt ut.
Placera kartongen där du egentligen inte vill ha någon katt, alternativt där du själv tror är den minst kattvänliga liggplatsen i lägenheten/huset.
Jag lovar att katten kommer att bosätta sig i kartongen, alternativt flytta den till något ännu mer olämpligt ställe, alternativt tugga sönder den till konfetti.
Tipps till er som söker den perfekta kattbädden:
Ta en valfri kartong, som gärna är lite mindre än vad som i människoögon ser bekvämt ut.
Placera kartongen där du egentligen inte vill ha någon katt, alternativt där du själv tror är den minst kattvänliga liggplatsen i lägenheten/huset.
Jag lovar att katten kommer att bosätta sig i kartongen, alternativt flytta den till något ännu mer olämpligt ställe, alternativt tugga sönder den till konfetti.
Tipps till er som söker den perfekta kattbädden: