Bästa bilassistansförsäkringen

Nebraska

Trådstartare
Jag är ute efter att tecka en bilassistansförsäkring. Det jag mest är ute efter är att den täcker ev. motorfel eller så när man är ute på vägarna. Och naturligvis vill jag få så snabb assistans som möjligt vart än i landet jag befinner mig.
Bilen är ca 10 år gammal. Eftersom jag har tävlingshästar så drar jag en hel del hästransport. Är det något där jag ska tänka på vid val av försäkring?

Sv: Bästa bilassistansförsäkringen

Jag har Falck Euro assistans - o är helnöjd!

Spelar ingen roll om jag glömt tanka, kört slut på oljan eller om bilen låter mysko - de kommer ändå!
Vet jag vad som är fel så har de tagit med sig bensin och olja o fixat det på plats!

Har haft transport bakom en gång (dock bara skrot i) men då ställde han upp min bil ovanpå o tog släpet bakom!:)

Riktigt trevliga killar som kör oxå - även om det är ren klantighet som gör att man för ringa...:(

Kostar typ 575:- / år o är så värt pengarna när man står längs vägkanten o ser dum ut... :o

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 389
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 238
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 905
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 733
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross