Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bauhous har snygga tapeter. Systersonen har en underbar med rymdmotiv.Eller marinfärgade och gammeldags. Alltså färgglada pippiknasiga tapeter.
Sen lugna färger och utan fula motiv där jag känner att jag själv kan rita snyggare.
Allt känns så enformigt och tapeter borde verkligen finnas alla olika varianter.
Och vad är det för fel på den? (man kan tapetsera om senare)Inget som faller sonen i smaken tyvärr. Han gillar denna.
Och vad är det för fel på den? (man kan tapetsera om senare)
Kanske kan det vara första tecknet på han kommer och joinar oss - paleontologer och geologer - på den onda sidan. En tapet med en vulkan är aldrig fel!
OjFelet är att företaget inte verkar finnas längre
Jag har tapetserat en vägg i vardera barns rum med fototapet.
Den ena har rymdtema och den andra har skog-djungeltema. Jag har sedan gått "all in" och målat och sytt så allt följer den stilen i deras vardera rum.
Så kika på fototapeter. Det finns mer "barnsliga" varianter också.
Det är mitt tips!
Problemet är att jag antagligen kommer flytta runt barnen, Så av den anledningen blir det för dyrt med fototapet. Vi har tre barn och två sovrum utöver vårt på ovanvåningen sen har vi ett rum i "källaren". Vi har etagehus så det är inte så extremt som det låter men våra barn är små och kommer in till oss på natten ännu. Så två barn kommer dela rum och jag vet ännu inte vilka därav känns det dumt att tapetsera med fototapet till sonen och sedan ska han flytta ut och hans småsyskon in.
Då hade jag målat i sådana fall och kompletterat me textilier i mönster och/eller färger.Problemet är att jag antagligen kommer flytta runt barnen, Så av den anledningen blir det för dyrt med fototapet. Vi har tre barn och två sovrum utöver vårt på ovanvåningen sen har vi ett rum i "källaren". Vi har etagehus så det är inte så extremt som det låter men våra barn är små och kommer in till oss på natten ännu. Så två barn kommer dela rum och jag vet ännu inte vilka därav känns det dumt att tapetsera med fototapet till sonen och sedan ska han flytta ut och hans småsyskon in.
Då hade jag målat i sådana fall och kompletterat me textilier i mönster och/eller färger.
Måla är relativt billigt och lätt att måla över om man vill byta.
Tapeter är ju jobbigare att byta eller måla över.
OTOch vad är det för fel på den? (man kan tapetsera om senare)
Kanske kan det vara första tecknet på han kommer och joinar oss - paleontologer och geologer - på den onda sidan. En tapet med en vulkan är aldrig fel!
Nej, fast det vore coolt. Jag hör bara till den geologi-intresserade allmänhetenOT
Är du paleontolog?