Barnkläder med fordon

dee79

Trådstartare
Jag är ute efter en present till en 4-åring i släkten. Killen i fråga är helt galen i fordon som lastbilar, traktorer, grävare, kranbilar, truckar, lastare m.m och vill ha kläder med sådana på. Det funkar absolut inte med kläder med Blixten MacQueen (eller vad han nu heter i cars) utan det ska vara mer verklighetstrogna grejer.

Gärna strumpor, men även kläder i stl 116 funkar.

Någon som har sprungit på sådana kläder på nätet eller i butik?

Sv: Barnkläder med fordon

Jag är ute efter en present till en 4-åring i släkten. Killen i fråga är helt galen i fordon som lastbilar, traktorer, grävare, kranbilar, truckar, lastare m.m och vill ha kläder med sådana på. Det funkar absolut inte med kläder med Blixten MacQueen (eller vad han nu heter i cars) utan det ska vara mer verklighetstrogna grejer.

Gärna strumpor, men även kläder i stl 116 funkar.

Någon som har sprungit på sådana kläder på nätet eller i butik?
De har jättemycket på tradera. Jag antar att du har googlat men jag vet att jag har hittat internetbutiker ganska lätt.

Jag vet att Kamelont har det. Nu får man ju inte länka, men du kan ju googla på det... :)

Haha - min son upp i dagen... :love:

Jag har hittat sådana kläder på Lindex o Åhlens, men jag vet att dom ändrar utbud så fort att det är nästan hopplöst att tipsa :crazy:
PoP har ju mer "stilistiska" bilder, funkar inte det?

Lollopard som har affär i Malmö, webshop och homeparty har en del fina traktorgrejer.

Jag har köpt på alla möjliga butiker, vissa lindexbutiker har massor och andra inget. Tror de mesta kommer från HM. Även hittat massor på vårat "lilla Ullared" med märken som b.la Name It.

Tror det va på KappAhl, eller möjligen Lindex jag köpte strumpor med hjullastare på.

*KL*

Tack alla! Ska titta runt lite på tipsen jag fått. Bara min lilla här hemma blir frisk så :)

Meandi har en massa fina kläder och jag tror att det finns lite med fordonsprint på i nya kollektionen.
Och de håller så mycket bättre kvalitet än t.ex lindex och name it.

Kolla Rabdido! Såg jättemånga fina tröjor med olika verklighetstrogna fordon i deras monter på barnmässan förra året. Sonen valde dock fotbollsmotiv på sin tröja men det är väldigt bra kvalitet. Det ska gå att beställa deras kläder på nätet också men jag har inte testat.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka