JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(DN)
Kollos popularitet bland Stockholms barn dalar kraftigt. På bara tre år har antalet ansökningar till kollo minskat från cirka 8.800 till 4.700. En förklaring kan vara att ridkollon och andra specialinriktningar försvunnit.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=624182
Moderator
Hästnyheter
(DN)
Stockholms stad lägger 130 miljoner kronor på att rusta upp och bygga nya ridanläggningar under de kommande tre åren...
Hästnyheter
(DN)
Efter en flera års lång strid om vem som hade ansvaret för Ågesta ridskola satsade Stockholms stad i höstas 25 miljoner kronor för...
Hästnyheter
(DN)
Stockholms stad räddar Ågesta ridskola och satsar cirka 25 miljoner kronor på en ny stallbyggnad och ett nytt ponnyridhus...
Hästnyheter
(DN)
Hur rör sig barn och ungdomar med funktionsnedsättningar? I vilken utsträckning idrottar de? Det ska ett forskningsprojekt vid...
Bråkande hundar
Övr. Hund Jag har bokat tid nu för att gå henen kollad på onsdag, men jag tror också att det mer är "så hon är". Och ja, efter att yngsta hunden...
__sofia__
Alldeles nyss
Svar: 8
Visningar: 88
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Här dreglas det efter äpple och mango, och clementin som är storfavorit hos den ena.
Men banan går också ner även om tiggandet inte är...
Malibu_Stacy
8 minuter sedan
Svar: 1 178
Visningar: 69 748
Hund
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Jag är lite tvärtom - köper hemskt gärna på nätet, men det är ju en klar fördel att kunna se och känna på grejen i fysisk butik också...
Capybara
Idag kl 09:02
Svar: 6
Visningar: 92
Hund