J
jordgubba
Jag skulle behöva lite råd i "barfotabootsdjunglen". Jag är ute efter boots att ha vintertid, alltså boots som går att brodda. Min häst är oskodd och har varit det i hela sitt 6-åriga liv. Han har superkvalitet på hovarna och ömmar inte, oavsett underlag. Enda problemet vid ridning är när det är halt vintertid. Jag behöver därför boots att endast ha på vintern, när det är halt. Det rör sig alltid om boots att använda när det är is eller frost, dvs kanske 20-talet gånger/år. Jag behöver alltså inte använda bootsen då det är barmark.
Jag har letat lite på nätet men känner mig förvirrad, vilka boots är bäst och mest prisvärda? Det verkar finnas några olika modeller och märken. Cavallo simple hoof boots, Easyboots, Boa boots och Marquis Supergrip boots är de märken jag hittat, det kanske finns andra?
Snälla, hjälp mig ur denna djungel!
Vilka ska jag välja?
Tack på förhand!
Jag har letat lite på nätet men känner mig förvirrad, vilka boots är bäst och mest prisvärda? Det verkar finnas några olika modeller och märken. Cavallo simple hoof boots, Easyboots, Boa boots och Marquis Supergrip boots är de märken jag hittat, det kanske finns andra?
Snälla, hjälp mig ur denna djungel!
Tack på förhand!