P

pooutinoouti

Någon som vet var man kan hitta bra hoppbanor :D MVH Louise

Sv: Banor

Letar oxå . Får kika lite senare o se om du fått några svar som kan hjälpa mej med :angel: :p

JA finns det ingen som har egna förslag elöler vet några bra banor :D Man får väl försöka bli lite mer fantasirik elelr ngt :P

Ska se ifall jag kan rita upp banan som jag hoppade på senaste tävlingen så kan du ju kanske ha användning av den ;) Men jag har ju fortfarande inga fler :mad: :D

Sådär nu kommer banan som jag hoppade . Den gröna pricken ska föreställa en julgran som stog där :D (tävlade precis efter jul).

http://i17.tinypic.com/4g7d20h.jpg

Hinder nr. 1 och 2 ska flyttas lite mer från granen, men gjorde den först utan gran, sen bara la jag till den så det blev lite trångt. :p

Hindertyper:
1. Räcke
2. Räcke
3. Oxer
4. Räcke
5. Räcke
6. Oxer
7. Räcke

Det var bara en clear round så banan är lätt ;)

Senast ändrad av en moderator:

Här kommer en till bana:
2eqglrd.jpg

De två sista hindrena är en kombination.

Jag ritar alltid av banorna efter tävlingarna, bra att ha faktiskt!
Jag kan rita av några av de bästa och lägg ut imorn elr i övermorn :D

Tacl för alla svar och tips ni kan görna lägga in fler om ni vill jag tror det är fler än jag som vill ha lite tips :D

Sidan www.hippson.se har jättrebra träningar, tips åså. mins inte just nu om dom har banor också, men annars hoppträningar ;)

Liknande trådar

Hoppning Hej! Undrar om någon har förslag på ett program man kan bygga hoppbanor i? Hade behövt ett då jag ansvarar för att bygga våra banor på...
Svar
0
· Visningar
1 089
Senast: nexxa
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 023
Tävling https://www.horseandhound.co.uk/news/dutch-federation-bandages-ban-849179 Bra, dåligt? Något som Sverige ska ta efter?
Svar
1
· Visningar
561
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter