Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ek, skitsnyggt enligt mig själv. Men opraktiskt som fan. Jag har varit vääääldigt noga med att torka upp vattenstänk efter disk och liknande för att slippa fula fläckar och klarat det bra hittills. Lite drygt att "springa efter" med disktrasan när folk är på besök och använder köket bara. Man känner sig som en pedant töntKort och gott - vad har ni för bänkskivor och vad finns det för för- och nackdelar med just den bänkskivan?
Vi har någon form av nästan svarta laminatskivor (Marbodalkök insatt av de som ägde huset innan oss). Lätt att hålla rent och praktiskt tycker jag!
Jag är en sån som hellre tar praktiskt än snyggt, sånt som man måste sköta minutiöst för att det ska se bra ut hade aldrig fungerat hos mig ! Jag vill bara på sin höjd torka av bänken så ska det vara klart sen!
Samma här, praktiska saker får gärna vara fina men det viktigaste är funktionen.
Ek, skitsnyggt enligt mig själv. Men opraktiskt som fan. Jag har varit vääääldigt noga med att torka upp vattenstänk efter disk och liknande för att slippa fula fläckar och klarat det bra hittills. Lite drygt att "springa efter" med disktrasan när folk är på besök och använder köket bara. Man känner sig som en pedant tönt
Vi har någon form av nästan svarta laminatskivor (Marbodalkök insatt av de som ägde huset innan oss). Lätt att hålla rent och praktiskt tycker jag!
Jag är en sån som hellre tar praktiskt än snyggt, sånt som man måste sköta minutiöst för att det ska se bra ut hade aldrig fungerat hos mig ! Jag vill bara på sin höjd torka av bänken så ska det vara klart sen!
Vi har betong. Jag är nöjd men gillar också den patinan som blir med tiden.
I nästa kök vill jag förmodligen ha trä eller sten. Laminat är smidigt men vill helst ha naturmaterial.
Jag har valnötsträ. Jättesnyggt men nackdel måste hållas rent och oljas in då och då.
Skulle jag byta idag skulle jag välja laminat. Finns så många snygga nu och de är väldigt hållbara.
Åhhh, jag vill ha betong! Mannen tycker dock att det är för känsligt så nu är vi inne på en quartzskiva med betonglook.