Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har för mig att det är ganska självinstruerande med Bank-ID. Starta appen och se vad som händer.Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla.
Jag har inte satt i nya SIM kortet eller installerat BankID på nya.
Hur gör jag det sistnämnda på enklast sätt?
Har du pass? Eller annat godkänt id-kort?Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla.
Det spelar ingen roll om du har simkortet i vad jag vet. Jag har haft bankid på pada utan sim åtminstone.Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla.
Jag behövde pass eller annat godkänt id-kort när jag skulle flytta över bank id för en månad sedanJag installerade appen på nya telefonen, loggade in på banken med den gamla telefonen och följde instruktionerna under "flytta bank-ID". Det gick jättesmidigt.
Jag behövde pass eller annat godkänt id-kort när jag skulle flytta över bank id för en månad sedan
Jag bytte för ett par månader sedan och kunde godkänna med mitt gällande bankid på gamla telefonen.Jag behövde pass eller annat godkänt id-kort när jag skulle flytta över bank id för en månad sedan
Ha pass eller nationellt ID nära tillhands och sen logga in på bankappen och ladda ner nytt BankID. Har du tur kan du aktivera med det gamla. Har du otur så behöver du passet eller Id kortet.Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla.