Balougraph

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare linus11
  • Startdatum Startdatum
L

linus11

Någon som har en avkomma efter Balougraph? Då min häst inte funkade att betäcka naturligt har jag bestämmt mig för att använda denna hingst istället. Någon som vet hur dom blir i psyke och extriör?

Sv: Balougraph

Vi har två stycken efter honom som är födda 2009, Riktigt bra hästar högställda med storlek något över medel, väldigt bra i huvudet det enda är att om man har målade ston så får fölen sannolikt väldigt stora tecken!!!

Vi har två stycken efter honom som är födda 2009, Riktigt bra hästar högställda med storlek något över medel, väldigt bra i huvudet det enda är att om man har målade ston så får fölen sannolikt väldigt stora tecken!!!

Kul! Älskar hästar med mycke vitt!! Mitt sto har även en svart prick på baken precis som han har på skinkan.

Någon som har en avkomma efter Balougraph? Då min häst inte funkade att betäcka naturligt har jag bestämmt mig för att använda denna hingst istället. Någon som vet hur dom blir i psyke och extriör?

Halloj!
Jag har en avkomma efter Balougraph-Irco marco som är väldigt bra i huvudet,snygg(extriör)att se på trots hans unga ålder.Lär sig snabbt och utvecklas hela tiden med fina resultat.Balougraph tycker jag verkligen att du ska satsa på då han själv är en riktigt stor/snäll nallebjörn.
Lycka till.
Mvh Patricia:laugh:

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
512
Senast: Nikan
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 980
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V