SaraMara
Trådstartare
Jag drömmer om en sådan där stor, härlig solsäng i typ king size-storlek med fladdrande gardiner och massor av kuddar att ligga och chilla på all (hahahahaha) ledig tid vid poolen. Ni vet en sådan där som hotell ofta har och som då kallas bali beds typ. Trästolpar, någon form av skuggande tygtak, tyg som man kan dra för som gardiner och så en rejäl konstruktion på fyra ben som står pall för väder och vind. Typ.
Jag hittar inget som jag gillar när jag googlar och börjar fundera på att bygga något själv kanske. Men så faller det hela på att jag inte har någon aning om var jag ska hitta lämplig madrass för utomhusbruk. Någon som har en sådan här säng eller som har koll på var man kan leta? Har ni köpt eller gjort själva?
Typ något sådant här:
Jag hittar inget som jag gillar när jag googlar och börjar fundera på att bygga något själv kanske. Men så faller det hela på att jag inte har någon aning om var jag ska hitta lämplig madrass för utomhusbruk. Någon som har en sådan här säng eller som har koll på var man kan leta? Har ni köpt eller gjort själva?
Typ något sådant här: