Baksele till loksele?

Trojlik

Trådstartare
Nu har jag skaffat en loksele till min shettis. Tyvärr medföljde ingen baksele till den. Så nu undrar jag om det är olka bakselar till bröstselar och lokselar?
Har sett att på lokselar sitterbakselen ihop med framdelen av selen. På bröstselar så sitter ju bakselen för sig och inte ihop med framdelen av selen.
Någon som kan bringa klarhet i det hela?

Sv: Baksele till loksele?

På lokselar sätts alltid bakselen i endera seltungan/draglänken med en nyckelhålliknande länk innnanför skakeln. eller med en krok i dragringen . Tror det finns bra bilder på tärnsjös s ida .

Liknande trådar

Utrustning Jag har en gammal bjällerklang som jag vill använda igen. Troligen var den monterad på en egen däckel men det funkar ej för jag har en...
Svar
7
· Visningar
581
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Hermelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
520
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 558
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023