Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skulle vilja se bilder på era kaklade badrum?
Om man har ett matt grått klinkergolv är det då snyggast med matta kakelplattor på väggarna?
Eller kan man ha blanka? Skulle det se konstigt ut? Väggarna blir vita plattor iaf.
Vi har matta klinkerplattor på golv och blanka kakelplattor på vägg. Jag har aldrig reflekterat över att det inte skulle passa ihop (det passar ihop!).
Så här ser vårt badrum ut (bild från i somras samma dag som det blev klart):
Vi har matta plattor på både golv och väggar, främst för att jag inte gillar blanka plattor
På väggarna är det en "satinfinish", som gör plattan liite blankare än helmatt.
Vi har också matt grå klinkers och blankt vitt kakel, tycker det funkar bra! Vi har rätt mycket kalk och humus i vårt vatten, de blanka plattorna är lättare att hålla rena
Vi matt grått på golvet och högblankt vitt och blått på väggarna. Ville egentligen ha en matt vit platta på väggen, men den passade inte i tjocklek med den blå.
Blev rätt snyggt ändå, klart nu i veckan, inte invigt ännu!
Det stora badrummet har matt grå klinkers på golvet, lite halvblankt grå-vitt på väggarna och ränder med lila mosaik. Sorry för toabilden, men det var lite stökigt i resten av badrummet och jag hade tydligen ingen bild från när det var nytt.
Hästmänniskan Haft 2-3 hästar inackorderade tidigare. Ridhästar.
Kan summera det hela med att det är skönt med bara en.
Nu har vi ju eget ställe, då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.