Badminton Horse Trials 2012

Sv: Badminton Horse Trials 2012

Jag ska dit för första gången, alla dagar!
Är taggad till tusen även om det känns som om det hamnar liiite i skuggan av OS :crazy:

Jag ska dit för första gången, alla dagar!
Är taggad till tusen även om det känns som om det hamnar liiite i skuggan av OS :crazy:

Du blir nog inte besviken då startfältet är fett meriterat med både Andrew Hoy, W Fox-Pitt, Pippa Funnel, M Jung & Mark Todd.

Undvik vattenhindret på förmiddagen då man oftast inte ens kommer i närheten ;)

Vi syns i vimlet :)

Just shoot me... :cry:

Det är alldeles säkert det bästa beslutet, men just nu är jag bara så grymt besviken att jag måste få sura ett tag. Har väntat med spänning i ett helt år, och nu blir det inget av =(

Jotack och WTF :cry: men vi åker nog till Luhmuhlen istället i Juni och tackolov är det bara 42 mil hemifrån :)

Nu har jag sett bilderna på översvämningarna så man förstår att de ställer in men vi åker trots allt till England då flygbiljetter, hotell m.m. inte är återbetalbart, det får bli 4 dagars sightseeing i sydvästra delen av landet.

http://www.luhmuehlen.de/index.asp?tree_id=65&sprache_id=2

Jotack och WTF :cry: men vi åker nog till Luhmuhlen istället i Juni och tackolov är det bara 42 mil hemifrån :)

Nu har jag sett bilderna på översvämningarna så man förstår att de ställer in men vi åker trots allt till England då flygbiljetter, hotell m.m. inte är återbetalbart, det får bli 4 dagars sightseeing i sydvästra delen av landet.

http://www.luhmuehlen.de/index.asp?tree_id=65&sprache_id=2

Vi tänker precis samma..! Vi har också allt bokat, men lyckades boka av hotellet så vi kan åka vart vi vill. Håller oss till London/östkusten och tröstshoppar ;)

Eftersom det inte blev något Badminton hamnade vi på Exmoor Point-To-Point,
otroligt nog av misstag då vi bara var ute och turistade.
8 löp med full betting, ölservering och ett par tusen pers på plats, men detta var 'bara' en Local Event som en kvinna sade :laugh:

7169469546_0b33ddbfe9.jpg

Vi drog upp till Newmarket, men det var ju helt crazy - så sjukt mycket folk och överallt runt omkring kändes det som om allt stod stilla eftersom det var så högt tryck på anläggningen =O

Galopp är ju dock inte riktigt min grej, så vi var inte där så länge - åkte o shoppade istället =P

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka