Back on track!

TessieW

Trådstartare
Jag undrar vad ni har för erfarenheter av back on track. Jag har en polokrage till mig själv och jag känner att den värmer men jag har inte använt den så mycket så jag vet inte om den ger resultat.

Men när det gäller BoT till pållarna, någon som vet ifall produkterna funkar? Är det någon som provat knäskydden? Mitt sto har haft knäledsinflammation för ett år sen och hon börjar bli lite till åren (17) så det skulle vara toppen om det fanns något bra förebyggande man kan använda :laugh:

Tacksam för alla tips och råd, både positiva och negativa (om det finns några?) synpunkter välkomnas! :bow:

Sv: Back on track!

Använd sökfunktionen, finns massor med trådar.

Liknande trådar

Utrustning Man blir ju gärna lite shoppningbenägen när man har en häst med problem som man tror sig kunna förbättra på så sätt, men jag vet att det...
Svar
12
· Visningar
2 171
Senast: Linda_A
·
Utrustning Jag funderar på att köpa ett fleecetäcke från Back on Track. Såg att de har en Silver Line som var lite billigare (ja, jag tycker...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: Pancakes
·
Hundhälsa Ok, ni som har erfarenhet av back on tracks produkter... Upplever ni att de ger någon effekt? Ni som använt deras täcken, upplever ni...
2
Svar
25
· Visningar
5 435
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Min hund har haft problem med diskbråck. Bråcket är ca 10-15 cm från svansroten. Senast på rehaben så diskuterade vi Back on Track...
2
Svar
39
· Visningar
3 861
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30