Back on track?!

B

bountysmatte

Vill gärna ha era synpunkter på er som har användt dessa benskydd, har ett russ som har haft upprepade kotledsinflammationer och funderar på att börja linda , eller använda typ Back on Track vid igångsättning. Ska först ta ut en kiropraktor men sen så.
Tack på förhand. :p

Sv: Back on track?!

jag har back on track på nätterna på min häst
Hon var tidigare mycket gallig i benen och har haft kotledsinflmmation. Hon är mycket fin i benen i dag. :banana:

Sv: Back on track?!

Började använda BoT förra året efter att hästen hade haft Ehrlichios. Han blev friskförklarad men hade fortfarande kvar markeringar i två kotor. Dessa försvann så fort jag började använda paddarna över nätterna.
Efter fyra månader slutade jag då han skulle ha vintervila, men då började han markera så paddarna åkte på igen. Nu är han åter helt fräsch utan att behöva lindas!

Rekommenderar dessa varmt!

Lycka till!

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 109
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 547
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 262
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 550
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka