Back on Track + linement?

Sv: Back on Track + linement?

Det hade jag aldrig vågat.
Tänk om huden är minsta lilla fuktig när du sätter på BoTn? Kan bränna förfärligt.

tror det står någonstans att BTpaddar och magnetpaddar inte ska kombineras med något linement, det blir alldeles för varmt.

No, no, aldrig linement med dessa paddar!!!!

*KL*

Läser nu på deras hemsida (kunde läst där direkt, jag vet) att det går att kombinera med linement och då helst arnika, men att dom tycker att bot kan ersätta linementen helt.
Dom har visst utvecklat ett eget linement att komplettera med också.

Jag använder bot med diverse liniment, ganska starka dessutom. Eller alltså starkare än arnika gel och blue lotion som exempel. Aldrig haft några problem.

Jag hade aldrig använt BoT tillsammans med liniment vad det än står på hemsidan. Har sett blistring med den kombinationen.

annvänder både cedar och franskt under dessa och har då aldrig haft nå problem. sen får ni ju tycka vad ni vill om ni påstår att arnika är starkt..

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
111
Senast: aglaonema
·
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 148
Senast: aglaonema
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
914
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa Jag har tältat en del med vovvarna denna sommar och det har varit riktigt mysigt. Men jag har lite svårt att bedöma om nätterna är för...
2
Svar
20
· Visningar
1 030
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Valet i USA