Baby Jogger City Select

MaRomer

Trådstartare
Någon som har info om när den nya modellen och färgen kommer till sverige/England? (Kommer beställa från England då den är ca 4000:- billigare där!)

Står Mars 2011. Men när jag kontaktat flera ÅF så vet de inte ens om att det ska komma en ny modell:/ Verkar lite konstigt tycker jag!

Har ändrat mig igen i vagn valet;) Eller hade nog aldrig bestämt mig och har det fortfarande inte. Velar mellan denna och EW. Ska provköra CS i helgen så får se efter det.

Någon som har något mer att säga om vagnen?

Sv: Baby Jogger City Select

Jag har den vagnen, ibörjan tyckte jag att den kändes ganska osmidig men nu älskar jag den. Emilia som inte tycker om att aka vagn accepterar den och det är ett bra betyg :)

Sen har den saklart smasaker som jag inte tycker om men det har nog alla vagnar. Största nackdelen är nog priset :)

Hinner inte skriva mer nu men fraga gärna om du har speciella fragor.

Just det det var du som hade en Select! Visste att det var någon här på buke;)

Jo priset är en stor nackdel men vi ska köpa den i England. Då får man vagn+2 sittdelar+2 regnskydd+1 liggdel för ca 6000-7000kr!
Så betydligt billigare!

Det enda jag är fundersam på är om Man kan ha liggkorgen överst och sen ha sittdelen under och ha den vänd framåt? Har inte sett det på någon bild!
Och hur fungerar de små hjulen? Är den stötig?

Lägg gärna in bilder;)

Det enda jag är fundersam på är om Man kan ha liggkorgen överst och sen ha sittdelen under och ha den vänd framåt?

Nej, det gar inte. I början hade vi liggdelen uppe och sittdelen nere vänd mot oss men Emilia gillade inte rikigt att sitta sa. Vi har ist haft liggdelen nere och sittdelen uppe (varierat framat eller bakat beroende pa humör).
Nu har vi precis byggt om liggdelen till sittdel till Maja ocksa och hon trivs bra. Liggdelen kändes ganska liten när man ska fa plats med vinterkläder.

Hjulen är lite större än pa en vanlig med svängbara hjul och jag tycker dom funger bra. Gar du mkt pa ojämn väg rekomenderar jag inte vagnen, det är inte mkt stöddämpning i den sa det blir hoppigt. Vi har mest asfallt och hard grusväg och där gar det bra.

Vagnen blir ganska tung med tva barn i men det antar jag att alla syskonvagnar blir. En stor fördel men vagnen är att den är smidig att använda som enkelvagn ocksa om man bara ska iväg med ett barn. Da är vagnen otrolig lätt att köra.

Har inga bilder men om jag kommer ihag kan jag fixa det.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka