Avsluta Spotify-abonnemang

G-uldlock

Trådstartare
Har tydligen ett Spotify-premium som ligger och drar 99:- /månad. Men det är inte det vanliga inloggningskontot som drar pengar. Så uppenbarligen har jag ett annat konto...

Har försökt att avsluta detta via bankens tjänst Mina abonnemang, men utan att lyckas. Spotify kräver en mail adress, som jag inte vet vilken det är.

Hur gör jag? Är det lättast att byta kontokort? Det ska ändå bytas under året, eller hur fasiken blir jag av med dragningen?

Har tydligen ett Spotify-premium som ligger och drar 99:- /månad. Men det är inte det vanliga inloggningskontot som drar pengar. Så uppenbarligen har jag ett annat konto...

Har försökt att avsluta detta via bankens tjänst Mina abonnemang, men utan att lyckas. Spotify kräver en mail adress, som jag inte vet vilken det är.

Hur gör jag? Är det lättast att byta kontokort? Det ska ändå bytas under året, eller hur fasiken blir jag av med dragningen?
Ring banken och fråga

Ring banken och fråga

Försökte det, men saknar tjänsten Telefonbanken (har bara Mobilbanken) , så det kändes lättare att gå till banken rent fysiskt i morgon och fråga.

Men tänkte om någon hade något tips på åtgärd, utöver att gå till banken :)

Har du varit kontakt med Spotifys kundtjänst? Jag hade stora problem då sidan inte laddades när jag försökte avsluta mitt premiumkonto (99kr/mån), men ett mail senare var kontot avslutat och ett skräpkonto (gratis) som jag inte ens visste jag hade var också avslutat.

Har du varit kontakt med Spotifys kundtjänst? Jag hade stora problem då sidan inte laddades när jag försökte avsluta mitt premiumkonto (99kr/mån), men ett mail senare var kontot avslutat och ett skräpkonto (gratis) som jag inte ens visste jag hade var också avslutat.
Ja, men problemet är att jag inte vet vad kontot heter, vet bara att det dras pengar och att det kontot jag vet att jag har inte är pengadragande

Du kanske har mer som dras automatiskt från kortet?

Normalt hade jag försökt lösa det med Spotify, men om du behöver rensa hade jag bytt kort och därmed fått bort allt skräp som ligger och drar pengar månadsvis.

Jag hade dubbla konton under en kort tid som drog dubbelt betalt.

Ett mail till Spotifys kundtjänst så var det fixat och kontona var sammanslagna till ett.
Fick dock inte tillbaka de 99 de dragit dubnelt men men

Jag hade så att det drogs från iTunes och mailen gick till en mailadress som jag bara hade för iTunes, var tvungen att gå in i iTunes och avbeställa har jag för mig.

Liknande trådar

Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 970
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 364
Senast: Magiana
·
Äldre visste inte riktigt vart denna tråd skulle ligga så snäll moderator får gärna flytta den om det behövs :) som rubriken lyder, finns...
Svar
19
· Visningar
2 528
Senast: Petruska
·
Hästmänniskan Har ena hästen försäkrad i ett bolag,och det har tamefan varit krångel sen jag köpte honnom juni 2006,och jag tog över försäkringen...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama