Avmaskningsprogram, någon som är expert?

M

Miss Princess

Jag undrar om någon har en bred kunskap om hur man avmaskar hästar jag behöver göra ett avmaskningsprogram, är det någon som kan hjälpa mig? Skicka ett pm till mig :) så berättar jag vad jag behöver hjälp med :)

Sv: Avmaskningsprogram, någon som är expert?

Idag är det så att man undviker "avmaskningsprogram" utan istället gör analys på om hästen behöver avmaskas. Om den har behov så avmaskar man för det som hästen har. Hos en del av de man gör analysen hos kan få hjälp med vad och hur man ska göra avmaskningen för att få bästa resultat.

Liknande trådar

Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 603
Hästvård Hej! Jag undrar vad som händer när hästen sväljer för mycket luft? Min häst gör inte det men en kompis häst gör de så därför frågar jag!
2
Svar
22
· Visningar
1 124
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
587
Senast: Freazer
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 404
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka